МЕТОД STORYTELLING: історії успіху громади як частина комунікаційного плану та стратегічного розвитку

28.02.2019
Волинський ЦРМС

Розповідання історій — це соціально-культурна активність, коли людина ділиться історією з іншими людьми, іноді використовуючи імпровізацію, театралізацію чи перебільшення. Ключовими елементами цих історій є сюжет, персонажі та позиція оповідача. 

В медіаконтексті часто використовують англійський термін storytelling. Сторітелінг – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача. У перекладі з англійської story означає історія, а telling — розповідати. Отже, сторітелінг — це розповідь історій.

Основі функції сторітелінгу:

  1. Мотиваційна. Це спосіб переконання, який дає змогу надихнути на прояв ініціативи.

  2. Об’єднуюча. Історії є інструментом розвитку дружніх, колективних міжособистісних стосунків.

  3. Комунікативна. Історії здатні підвищити ефективність спілкування на різних рівнях.

  4. Інструмент впливу. Дозволяє не директивно впливати, але формувати в суспільно корисні переконання.

  5. Утилітарна. Один із найпростіших способів донести до інших зміст завдання або проекту.

Тема: 
Комунікації
ДолученняРозмір
Іконка PDF metod_storytelling.pdf415.66 КБ