Поява логотипу у Люблинецькій ОТГ

13.05.2019
Волинський ЦРМС

Нещодавно у Волинському Центр розвитку місцевого самоврядування відбувся семінар «Брендинг як засіб стратегічних комунікацій». Про це інформує Волинський Центр розвитку місцевого самоврядування, який створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України.

Брендинг – це життєво необхідна умова успішного розвитку країни, області, міста, громади.

Бренд – це знак, символ, що відображає сутність того чи іншого продукту праці. Значимість бренду полягає у тому, що він перетворює продукт праці на товар. Отже, це така сукупність характеристик, яку вловити неможливо, але вона реалізується в різних іпостасях. Бренд – це нематеріальний актив. Кожна територіальна одиниця є товаром. Отже, вона повинна сформувати власний бренд і займатися брендингом.

Так, в Люблинецькій ОТГ закінчився перший етап конкурсу на визначення логотипу та слогану Люблинецької ОТГ. На конкурс було подано 56 пропозицій. Робочою групою було розглянуто всі заявки та голосуванням обрано 12 пропозицій.

Далі відбулося онлайн-голосування за пропозиції.

«Нагадаємо, що логотип — графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб’єкт або об’єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт. В нашому випадку, логотип повинен асоціюватися з Люблинецькою ОТГ. Ми його будемо використовувати у рекламних, комунікаційних та інших заходах для формування позитивного іміджу громади в Україні, а згодом і за кордоном», - йшлося тоді на сайті громади.

Далі було обрано переможця після консультацій із радником із комунікацій Волинського ЦРМС Оленою Кузьмич.

Логотип Любленецької ОТГ пізніше затвердили на сесії. Також було затверджено гімн громади.