Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення  у 2019 році

Дата завершення тендеру: 
20.03.2019
Дніпропетровський ЦРМС

Запрошення до участі у відкритому конкурсі на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення  у 2019 році

Дніпропетровський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення  у 2019 році.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 1730 20.03.2018 року до Дніпропетровського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: : м.  Дніпро, вул. Європейська, 10а, 49000 із темою листа, зазначеною на конверті, «Відкритий конкурс на закупівлю послуг з організації комплексного прибирання офісного приміщення ».

 

Участь у конкурсі можуть взяти організації та фізичні особи – підприємці, які можуть здійснювати відповідну діяльність згідно КВЕД (81.21, 81.22, 81.29).

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  1. Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (додаток 1)
  2. Копій документів,  що надаються учасником:
  • свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ), свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Про результати конкурсу буде повідомлено після 27.03.2018р.

Строк дії пропозиції повинен становити не менше 9 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 9 місяців.

Строк розгляду пропозицій учасників - протягом 5 робочих днів з дня остаточного подання пропозицій.

Умови розрахунків: раз на місяць по факту  надання послуг у безготівковій формі.  

Детальну інформацію можна отримати звернувшись на електронну адресу: andrew.dyshlyuk@lgdc.org.ua, або до контактної особи: Андрій Дишлюк (тел. 068-761-98-85).

Додаткова інформація:

1. Режим роботи підприємства: робочі дні з 9:00 до 18:00 год.

2. Режим обслуговування:

а) час основного прибирання: з 14.00  до 18.00 год.

б) час оперативного прибирання: за погодженням за 1 (один) день;

3. Площа офісу: 316,7 кв.м.

4. Кількість санвузлів:  (2 унітази, 2 раковини).

ДолученняРозмір
Файл dodatok_1_do_ogoloshennya.docx18.46 КБ