В Олександрівській громаді створили Центр адмінпослуг

08.10.2019
Донецький ЦРМС

З метою наближення та покращення якості послуг у Олександрівській селищній ОТГ створили Центр надання адміністративних послуг. Рішення про створення відділу затвердили на сесії селищної ради. Про це повідомляє Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування Програми «U-LEAD з Європою».

«В ході реформи децентралізації громада отримала більш широкі повноваження, ресурси і відповідальність, а завдяки змінам в законодавстві збільшився й перелік послуг, які можуть надаватися на місцях. Відповідно, мешканці нашої громади що налічує 42 населених пункти та близько 12 тисяч населення очікують від своєї влади зручних та якісних адміністративних послуг з мінімальним використанням часу», - коментує таке рішення Сергій Марич, заступник Олександрівського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів влади.

До складу відділу увійдуть начальник відділу – адміністратор, державний адміністратор, два державні реєстратори і головний спеціаліст – паспортист. Поки це лише перше рішення про стоврення ЦНАПу. Коли відділ працюватиме, тут надаватимуть найбільш затребувані послуги, розповіли Донецькому ЦРМС у Олександрівській селищній раді.

Повноваження та відповідальність ЦНАПу селищної ради зосереджуватимуться на таких напрямках, як оформлення внутрішніх та закордонних паспортів, видача різноманітних посвідчень, витягів, дозволів та довідок, зокрема, архівних, реєстрація місця проживання, суб'єктів-господарювання і юридичних осіб, вирішення питань щодо нерухомого майна та землеустрою, розміщення та регулювання зовнішньої реклами, роботи закладів торгівлі, проведення держреєстрації підприємців тощо.

Для надання адміністративних послуг ЦНАП в своїй роботі буде використовувати «Мобільний офіс», який сьогодні вже пройшов державну реєстрацію.

Мобільний ЦНАП у Олександрівській громаді придбали за державні гроші. Вартість проекту «Створення мультифункціонального мобільного центру надання послуг населенню Олександрівської ОТГ» становила 4 млн грн, з місцевого бюджету лише 50 тис грн з цієї суми, решта – з державного бюджету. Проектом передбачено створення 4 мобільних робочих місць та надання близько 40 видів послуг населенню усіх куточків громади. 

«Завдяки мобільному офісу люди похилого віку, маломобільні верстви населення нашої громади зможуть отримати послуги не відвідуючи установи, які знаходяться в Олександрівці. Через віддаленість сіл від адміністративного центру та відсутність транспортного сполучення між деякими населеними пунктами для мешканців ОТГ є проблемою навіть отримати просту довідку. Мобільний офіс дозволяє максимально наблизити послуги до всіх жителів громади, а це є одним із ключових завдань децентралізації взагалі», – зазначає Людмила Борисевич, Олександрвський селищний голова.

«Наближення послуг до населення – головна мета реформи децентралізації, - нагадує Ольга Нікуліна, радниця з питань комунікації Донецького ЦРМС. – Олександрівська селищна ОТГ створилась не так давно, перші вибори тут пройшли в квітні минулого року. А з початку 2019 року громада почала повноцінно функціонувати. І зараз Олександрівська ОТГ демонструє високі результати з покращення рівня життя в громаді, піклування про комфорт жителів, спрямовує зусилля на розвиток громади за різним напрямками».