Оголошення відкритого конкурсу  на закупівлю канцелярських та господарських товарів для Житомирського ВП ЦРМС у 2019 році

Дата завершення тендеру: 
26.03.2019
Житомирський ЦРМС

Житомирський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування»,  оголошує відкритий конкурс на закупівлю канцелярських та господарських товарів для Житомирського ВП ЦРМС у 2019 році.

Пропозиції  повинні бути подані особисто або поштою  не пізніше 18:00 26.03.2019 року до Житомирського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» адреса: 10014 м. Житомир вул. Михайлівська, 8/1 із темою листа, зазначеною на конверті «Закупівля канцелярських та господарських товарів».

Участь у конкурсі можуть взяти юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які можуть здійснювати даний вид діяльності  на підставі відповідних  КВЕД.

Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:

  1. Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою (у разі наявності) Форми комерційної пропозиції (на офіційному бланку учасника у разі наявності) (додаток 1).

У пропозиціїмає бути також обов’язково зазначено:

  •  Перелік замовників, кому постачалися подібні товари;
  • Наявність кваліфікованого персоналу
  • Можливість термінової поставки товару (за повідомленням Замовника)
  1. Копій документів,  що обов’язково надаються учасником:
    • Копія Витяг з ЄДР;
    • Витяг з реєстру платників Єдиного податку або витяг/свідоцтво з Реєстру платників ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ)
    • Копії рекомендаційних листів від Замовників, яким постачалися подібні товари.
    • Копії довідки про відсутність заборгованості про сплату податків.

 Всі копії мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).

Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв «ціна» запропонованого товару. До уваги також братиметься досвід роботи на ринку та оплата доставки товарів.

Учасники відкритого конкурсу у разі не згоди із діями Замовника мають право надіслати скаргу на його адресу. Замовник Зобов’язаний забезпечити належний розгляд відповідної скарги у визначений законодавством термін та надіслати копію такої скарги з додатками на адресу голови Правління Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування».

Конкурс відбудеться за умови отримання щонайменше трьох пропозицій від непов’язаних потенційних претендентів. У разі не надання хоча б одним із  трьох учасників  необхідних документів, визначених в оголошенні, відсутності відповідних КВЕД, конкурс визнається таким, що не відбувся.

Про результати відкритого  конкурсу учасників буде повідомлено після проведення процедури визначення переможця закупівлі.

Детальну інформацію можна отримати за електронною адресою iryna.moroz@lgdc.org.ua, або до контактної особи: Мороз Ірина Миколаївна за телефоном: +38 (067) 618- 51-21

ДолученняРозмір
Файл zakupivli_kancelyarski_ta_gospodarski_tovary_2019.docx40.05 КБ